
Skutery serii CudaX
Nasz zupełnie nowy CudaX to aktualizacja starego, kultowego projektu w całkowicie nowej odsłonie. Nowy DPV CudaX firmy Dive Xtras ma ulepszony 2022 roku silnik, chłodzony wodą z bezpośrednim przeniesieniem napędu. Zestaw akumulatorów został umieszczony w eleganckiej aluminiowej obudowie 6061 i jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych. Jeden z najlepszych na świecie skuterów dla nurków technicznych.
Poznaj modele CudaX:

CudaX jest dostępny w dwóch modelach Tech lub Exploration.
CudaX Tech ma krótszą tubę z miejscem na dwie baterie i dzięki swojej mniejszej wadze nadaje się do bardziej technicznych nurkowań lub częstych podróży.
CudaX Exploration ma większą rurę korpusu, z miejscem na cztery akumulatory i dwukrotnie dłuższy czas pracy niż model CudaX Tech, dla tych, którzy szukają dłuższych czasów pracy.
Teraz, po raz pierwszy w historii, Dive Xtras oferuje wiele opcji kolorystycznych skutera prosto z fabryki. Wybierz spośród czarnych, niebieskich lub pomarańczowych elementów korpusu, aby uzyskać wygląd, który najbardziej Tobie odpowiada!
Zbudowaliśmy CudaX, aby był najszybszą i najmocniejszą jednostką na rynku, a także najbardziej wydajną. Wykorzystanie silnika chłodzonego wodą pozwala nam zredukować sprzęt i wykorzystać naturalne środowisko CudaX (zimne wody na dużych głębokościach) w celu uzyskania optymalnej wydajności.

CudaX jest wyposażony w Komputer pokładowy, który monitoruje i kontroluje wszystkie aspekty działania skutera oraz wyświetla najważniejsze informacje na dwóch ekranach. Krytyczne informacje dotyczące bezpieczeństwa, takie jak napięcie akumulatora i temperatura wewnętrzna, są stale monitorowane, podobnie jak parametry, takie jak prędkość obrotowa, pobór prądu itp., które są wykorzystywane w funkcjach programowanych przez użytkownika. Komputer pokładowy umożliwia dostosowanie szeregu ustawień w celu dostosowania wydajności CudaX. Możesz skonfigurować liczbę zaprogramowanych prędkości, moc każdej ustawionej prędkości lub szybkość przyspieszania. Czy chcesz, aby skuter uruchamiał się ponownie z ostatnią prędkością, czy zawsze wracał do prędkości początkowej? I tak dalej…

Niezależnie uszczelnione komory silnika i akumulatora zapobiegają zalaniu całego skutera. Przegroda ciśnieniowa oddziela te dwa elementy i zawiera uszczelnioną zatyczkę portu, którą można wyjąć, co pozwala na pełną próżniową kontrolę szczelności całej jednostki.
